helpwiththeoticonremotecareapp

استفاده از برنامه RemoteCare اتیکن

برنامه RemoteCare به شما امکان برگزاری جلسات مجازی با متخصص شنوایی را می دهد و به این ترتیب آنها سمعک های شما را از راه دور تنظیم خواهند کرد.

در این صفحه می توانید برای استفاده از این برنامه مجازی آماده شوید، پشتیبانی دریافت کنید و به بخش سوالات متداول مراجعه کنید.

 

Learn how to create an Oticon RemoteCare App account

  • preparation-and-setup

    الزامات سیستم

    تلفن هوشمند را به سمعک خود متصل کنید

    نصب برنامه

    تنظیم یک اکانت

    مراجعه به برنامه

  • starting-your-appointment

    چک لیست - قبل از شروع کار

    موارد مهمی که باید هنگام ملاقات به خاطر بسپارید

    شروع اولین ملاقات

    مراجعه به برنامه

  • troubleshooting

    عیب یابی - مشکلات مشترک

    سوالات متداول

    مراجعه به برنامه

  • برای برنامه RemoteCare به چه چیزی نیاز دارید؟

    سمعک اتیکن با بلوتوث 2.4 گیگاهرتز (BTE ، BTE PP ، BTE SP ، BTE UP ، miniRITE ، miniRITE R ، miniRITE T ، HS یا FS )

     

    •یک تلفن Android با سیستم عامل 8.0 یا بالاتر یا یک مدل آیفون از iPhone 5s و همچنین نسخه iOS حداقل 12.0 و Apple ID و رمز عبور

     

    • اتصال به اینترنت پایدار: سرعت توصیه شده 1/1 مگابیت در ثانیه (بررسی با ارائه دهنده خود)

     

    • یک حساب کاربری ایمیل

     

    از راه دور معاینه شوید

     

  • > اتصال سمعک به تلفن های هوشمند

    دستورالعمل را دانلود کنید اتصال سمعک به تلفن های هوشمند

  • > نصب برنامه RemoteCare

    1: وارد Store App یا Google Play شوید و Oticon را جستجو کنید.

     

    2: برنامه RemoteCare Oticon دریافت کنید.

     

    b2c-app-screens-download-app

     

    3: برنامه را نصب کنید.

     

    4: برنامه را باز کنید.

  • > تنظیم اکانت

    ویدیو: نحوه تنظیم یک حساب کاربری

     

    Learn how to create an Oticon RemoteCare App account

     

    شما می توانید در تنظیم اکانت از متخصص شنوایی کمک بخواهید. اما با دنبال کردن این مراحل به راحتی می توانید یک اکانت درست کنید:

     

    1: برنامه را باز کنید.

     

     2: امکان دسترسی به دوربین و میکروفن را در موبایل خود فعال کنید

     

    b2c-app-screen-allow-camera 

     

    3: "ورود به سیستم" را انتخاب کنید.

     

    4: آدرس ایمیل خود را وارد کرده و روی "ارسال کد تایید" کلیک کنید.

     

    b2c-app-screen-sign-up

     

    5: برای باز کردن ایمیل با کد تأیید به اکانت ایمیل خود بروید.

     

    6: کد تأییدی را که از طریق ایمیل دریافت کرده اید وارد کرده و روی "کد VERIFY " کلیک کنید.

     

    b2c-app-screen-sign-up-confirmation

     

    7: وقتی به RemoteCare وصل می شوید، یک گذرواژه ایجاد کنید.

     

    8: رمز عبور خود را با وارد کردن دوباره آن در قسمت دوم تأیید کنید.

     

    9: نام خود را در قسمت "name" وارد کنید.

     

    10:نام خود را در قسمت "name" وارد کنید.

  • > چک لیست - قبل از شروع کار

    شما باید:

     

    • اطمینان حاصل کنید که تلفن شما به طور کامل شارژ شده است.

     

    • اطمینان حاصل کنید که در سمعک ها باتری های جدید گذاشته اید یا به طور کامل شارژ شده اند.

     

    • اتصال Wi-Fi پایدار (حداقل سرعت 1/1 مگابیت در ثانیه).

     

    چگونه می توانیم نهایت استفاده را از قرار ملاقات RemoteCare Oticon ببریم

  • > موارد مهم در هنگام قرار ملاقات به خاطر داشته باشید

    در طول جلسه، موارد زیر را رعایت کنید:


    • سمعک ها بیش از 16 فوت (65 متر) نباید از موبایل شما دور باشند

     

    • عدم خاموش کردن سمعک های خود (باز کردن درب باتری)

     

    • بلوتوث موبایل را خاموش نکنید

     

    • عدم فعال کردن حالت پرواز در موبایل یا سمعک های خود

     

    • عدم خاموش کردن موبایل

     

    • عدم جابجایی بین Wi-Fi و اینترنت موبایل ( به یکی از آنها وصل باشید)

     

    • برنامه RemoteCare Oticon را نبندید و از یک برنامه به برنامه دیگر تغییر ندهید

  • > شروع اولین ملاقات

    قبل از شروع قرار ملاقات موبایل خود را مجدداً راه اندازی کنید تا از عملکرد آن مطمئن باشید. سپس این 9 مرحله را دنبال کنید:

     


    1: برنامه RemoteCare را در موبایل خود باز کنید و دستورالعمل های موجود در برنامه را دنبال کنید.

     

    2: اگر برنامه از شما اتصال سمعک ها به موبایل را می خواهد، دستورالعمل های موجود در برنامه را دنبال کنید.

     

    3: با استفاده از آدرس ایمیل و رمز عبور خود به جلسه وارد شوید و سپس بر روی " LOG IN" کلیک کنید.

     

    ویدئو: نحوه ورود به سیستم

    video-login 

     

     

    4: روی "قرار ملاقات من" کلیک کنید.

     

    ویدیو: نحوه شروع قرار ملاقات

    video-patient-flow

     

    5: باتری های خود را چک کنید. اگر باتری های سمعک شما جدید نیستند، باتری های جدید را وارد کنید. اگر از سمعک های قابل شارژ استفاده می کنید، از شارژ آنها مطمئن شوید. با کلیک بر روی" متوجه شدم" ادامه دهید.

     

    b2c-app-screen-check-batteries

     

    6: صبر کنید که برنامه به سمعک های شما متصل شود.

     

    7: بر روی "شروع قرار ملاقات" کلیک کنید تا وارد اتاق انتظار مجازی شوید و قرار ملاقات خود را با متخصص شنوایی شروع کنید.

     

    b2c-app-screens-wait-to-join

     

    8: لطفاً برای ورود به اتاق انتظار مجازی متخصص شنوایی صبر کنید و قرار ملاقات را شروع کنید.

     

    هنگامی که متخصص به قرار ملاقات می آید، روی صفحه شما ظاهر می شود. در حین ملاقات می توانید دوربین و صدا را روشن و خاموش کنید و پیامک برای متخصص شنوایی خود بنویسید.

     

    هنگامی ارتباط متخصص شنوایی با سمعک های شما برقرار می شود، گرافیک سبز می شوند.

     

    b2c-app-screens-connected-successfully

     

    هنگامی که متخصص شنوایی تنظیمات جدیدی را برای سمعک های شما بارگذاری می کند، این گرافیک به رنگ نارنجی در می آید.

     

    b2c-app-screen-uploading

     

    وقتی تنظیمات جدید با موفقیت در سمعک های شما ذخیره شد، گرافیک دوباره سبز می شود.

     

    b2c-app-screens-completed

     

    هنگامی که شما و متخصص شنوایی موافقت کردید که قرار ملاقات را به پایان برسانید، متخصص با خاموش و روشن کردن مجدد سمعک ها، آنها را مجدداً راه اندازی می کند و صدای سوت را خواهید شنید.

     

    در انتها متخصص شنوایی قرار ملاقات را به پایان می رساند و پیام "قرار ملاقات به پایان رسید" روی صفحه ظاهر می شود. سپس می توانید از سمعک خود استفاده کنید.

  • > مشکلات اتصال

    • راهنمایی های موجود در برنامه را دنبال کنید

     

    • سعی کنید ارتباط را دوباره برقرار کنید

     

    • اتصال به اینترنت خود را بررسی کنید

     

    • اگر نمی توانید ارتباط را دوباره برقرار کنید، با متخصص شنوایی تماس بگیرید و قرار ملاقات جدیدی تعیین کنید.

  • > سمعک ها توسط برنامه شناسایی نمی شوند

    • از فعال بودن بلوتوث اطمینان حاصل کنید

     

    • از ورود باتری های جدید اطمینان حاصل کنید

     

    • اطمینان حاصل کنید که هر دو سمعک (راست و چپ) به موبایل وصل شده اند.

     

  • > من فقط می توانم خودم را ببینم، هیچ تصویری از متخصص شنوایی ندارم

    1: به متخصص شنوایی اطلاع دهید که نمی توانید او را ببینید. او سعی خواهد کرد که دوباره اتصال ویدیو را برقرار کند.

     

    2: به متخصص شنوایی اطلاع دهید که نمی توانید او را ببینید. او سعی خواهد کرد که دوباره اتصال ویدیو را برقرار کند.

     

    3: کلید پاور موبایل را به طور موقت فشار دهید (موبایل را به طور کامل خاموش نکنید) برای 15 ثانیه روی "آماده به کار" بروید. دوباره تلفن را روشن کنید و برنامه را باز کنید. در صورت لزوم تکرار کنید.

     

    4: اگر تلفن در حالت آماده به کار و حتی با روشن کردن دوباره آن کار نکرد، برنامه را ببندید و دوباره باز کنید. سپس دوباره قرار ملاقات را شروع کنید.

  • > قرار ملاقات ناگهان بدون توافق متقابل با متخصص شنوایی قطع می شود

    سعی کنید دوباره به قرار ملاقات وصل شوید یا با متخصص شنوایی تماس بگیرید.

  • > سمعک ها پس از قطع ارتباط با متخصص شنوایی هنگام قرار ملاقات، کار نمی کنند

    دوباره برنامه RemoteCare را باز کنید و به "اتصال سمعک خود" وصل کنید. برنامه بررسی می کند و از عملکرد سمعک خود باخبر شوید. در بعضی موارد، برنامه RemoteCare ممکن است وارد "حالت بازیابی" شود و سمعک های شما را با آخرین تنظیمات متخصص شنوایی به روز کند. لطفا راهنمایی های موجود در برنامه را دنبال کنید.


    اگر تنظیمات سمعک شما قابل بازیابی نیست ، لطفا این 4 مرحله را دنبال کنید:


    1: از فعال بودن بلوتوث اطمینان حاصل کنید.

     

    2: از وارد شدن باتری های جدید اطمینان حاصل کنید.

     

    3: اطمینان حاصل کنید که هر دو سمعک (راست و چپ) به موبایل شما وصل است.

    اتصال موبایل به سمعک ها.

     

    4: اتصال موبایل به سمعک ها.

     

    اگر تنظیمات سمعک شما پس از مراحل فوق قابل بازیابی نیستند، لطفاً با متخصص شنوایی خود تماس بگیرید.

     

    پاسخ مورد نظر خود را پیدا نکردید؟

    مشاهده سوالات متداول

  • > اگر در حین ملاقات RemoteCare من یک تماس تلفنی دریافت کنم چه اتفاقی می افتد؟

    توصیه می کنیم هرگونه تماس تلفنی که در حین ملاقات RemoteCare رخ می دهد را رد کنید.

     

    در صورت لزوم پاسخ دادن به تماس، آن را جواب داده و با قطع تماس، قرار ملاقات RemoteCare ادامه خواهد یافت.

  • > اگر به طور ناگهانی اینترنت من قطع شود، چه می شود؟

    پس از یک وقفه کوتاه (زیر 30 ثانیه)، برنامه به طور خودکار به قرار ملاقات وصل می شود.

     

    پس از یک وقفه کوتاه (زیر 30 ثانیه)، برنامه به طور خودکار به قرار ملاقات وصل می شود.

  • > در حین ملاقات ، برنامه را ترک کردم و دوباره به آن بازگشتم. آیا این تاثیری دارد؟

    در حالی که برنامه شما فعال نیست، متخصص شنوایی نمی تواند شما را ببیند و فرض می کند شما مشکل ارتباط دارید. اگر بیش از 30 ثانیه برنامه را ترک کردید، این برنامه از شما سؤال می کند که آیا می خواهید "سعی کنید دوباره وصل شوید" یا "اتمام ملاقات" را انجام دهید.

  • > من با مشکلات فنی روبرو هستم. جریان فیلم ناپایدار است

    این به احتمال زیاد به دلیل اتصال ناپایدار اینترنت است. سعی کنید قرار ملاقات را با اتصال به اینترنت بهتر، تکرار کنید.

     

    به کمک بیشتری نیاز دارید؟

    دانلود دستورالعمل ها

  • > آیا جلسات RemoteCare (ویدیو / صوتی / چت) ایمن است؟

    بله، تمام کانال های صوتی و تصویری در طول جلسه در کامپیوتر و یا موبایل شما از طریق WebRTC رمزگذاری می شوند. کانال داده ها نیز از طریقHTTPS / TLS 1.2 (متناسب سازی داده ها و گپ) رمزگذاری می شود.

  • > آیا صدا یا ویدیو جلسات RemoteCare ذخیره می شود؟

    پس از پایان جلسه هیچ فیلم یا صدایی ذخیره نمی شود.

  • > اگر از Wi-Fi عمومی استفاده می کنم ، جلسات RemoteCare امن است؟

    بله ، زیرا جلسات رمزگذاری شده اند.

  • > برای ثبت نام در برنامه به چه اطلاعات شخصی ای نیاز است؟

    برای استفاده از برنامه، باید یک اکانت اتیکن داشته باشید. در ثبت آن، شما ملزم به ارسال آدرس پست الکترونیکی و رمز عبور دلخواه هستید.

  • > چه نوع از داده های شخصی هنگام استفاده از برنامه جمع آوری می شود و مدت زمان نگهداری آنها چقدر است؟

    • شناسه کاربری برای تأیید اعتبار اکانت شما. داده های اکانت شما تا زمانی که به عنوان یک اکانت فعال کار می کنید، حفظ می شود.

     

    • آدرس ایمیل، ادیوگرام، تنظیمات سمعک و داده های مربوط به جلسه اتصالات از راه دور برای عیب یابی و اهداف خدمات.

remotcare-support-need-help

دانلود راهنمای استفاده